Are you ready for this?

Nja kan man väl inte direkt säga att jag var men vi kör en liten översikt på min vecka än så länge. Måndag: Kände mig inte så pigg. Jag hade varit med en jätte förkyld Carro på lördagen och nu så hade hon smittat av sig på mig. Jag for till monalisa och vi for till hennes pojkväns morbrors tjej. Där rakpermanentade jag även håret. Ska göra massa mer saker nästa vecka :P Tisdag: Min förkylning var bara värre. Kunde knappt sova nå alls den natten. For till Aeon kl. 13,00 och tatuerade mig. Lägger upp en bild vid ett senare tillfälle. For hem och hämtade golfen och for till Piteå. Träffade kompisar och sen så for jag hem och sov. Onsdag: Steg upp och for och tog nya blodprov. Mitt blodvärde låg på 96. Förra gången låg det på 95 så ingen större förändring där... Fan jag kommer ju hinna käka ihjäl mig på järntabletter. Ett blodvärde ska ligga på 120-130 normalt. Så jag ligger rätt lågt just nu. Som minst låg jag på 85. Nu så sitter jag vid mammas och pappas dator och tar det lugnt :) Kom just på att Greys är nu så bye ;P Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0