Whats my age again?

Jag känner mig som en pensionär... Vet inte vad jag vill och har ont... Sen så känns det som att jag inte vill eller orkar prata längre. Jag har tappat mina ord. Och ni som känner mig vet att jag brukar prata gärna och ofta. Nått håller på att gå fel känns det som. Sen hjälper det inte att ha personer som är helt sjuka i huvudet som hävdar att vi har gjort nått som aldrig har hänt. Så korkat. Jag vet att jag inte har bloggat på ett jävla tag men jag har inte orkat.

Jag vill vara kär och galen, tror jag, men galen är jag redan men jag vill vara som i filmer då allt är solsken... Men jag har fan ingen förmåga att bli sån... Vars fan är Amor när man behöver en pil i högra skinkan? Helvetes jävla skit kärleks gud...

Gjorde ett ålderstest på facebook igår. Jag vart 35. Känns helt plötsligt så mycket bättre....

Gjorde ett annat test i dag. Vilken dildo är du? Svaret kommer här:

Du liknar mest: Bingo

Du är en riktig snobb i lyxförpackning. Förmodligen tillbringar du stora delar av din tid kring Stureplan i Stockholm tillsammans med andra brats. Du tycker bra om dig själv och även om du ibland kan vara lite självgod så är du innerst inne förmodligen en riktigt trevlig och intressant person. Många tycker att du är lite ytlig, men de som känner dig väl vet att du stundom är både omtänksam och socialt begåvad. Försök bara att inte tänka så mycket på pengar och materiell status. Pengar är kul att spendera, men absolut inte det viktigaste i livet.

Vem fan vill inte använda mig? Hahaha
Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Sara

Sv: ja, jag är så sugen! ;P dock är den så dyr :(

2009-04-09 @ 21:13:25
URL: http://dreamaboutme.blogg.se/
Postat av: Sara

haha :)

2009-04-10 @ 16:35:59
URL: http://dreamaboutme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0