I Do Not Hook Up

Hejsan allihopa! Vet att det var längesen jag skrev här. Jag har hunnit vara i bulgarien i en vecka. Det var verkligen helt underbart. Världens bästa väder alla dagar och så skön stämning på pubarna på kvällarna. Man vart som kändis där också :P Sjöng med ett band tre kvällar i rad hahah :P Och drack drinkar till gud och förbannelse :P Men det är en av dom bättre resorna jag har gjort och Sunny Beach var verkligen vackert :) Jag och mamma gjorde även varsin ny tatuering :) Så nu har vi fem var :P Kan inte lägga upp nå bilder just för tillfället men det kommer :) har inte kameran hemma :P På lördag är det bara en vecka kvar tills jag far till spanien... Jag är sååå nervös... men jag tror det kommer gå bra :) Jag hoppas det i alla fall... Ajja ska göra nå nu... Kram på er alla



frozen strawberry daiquiri
Drack typ 10 sånna här per kväll :P Helt underbara

Kommentarer
Postat av: sara

Det är fint med mig :)

2009-06-23 @ 22:15:35
URL: http://dreamaboutme.blogg.se/
Postat av: sara

Jo, riktigt bra faktiskt :) Dock saknar jag bara landet där vi bodde ;P här är det ju som mitt i samhället. trivs bättre på landet :)

2009-06-24 @ 11:39:12
URL: http://dreamaboutme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0