I should be so lucky

Jaa mina damer och herrar. Var i skellefteå igår och hälsade på kompisar där. Ville göra det innan jag far. Är ju bara en vecka kvar nu...

I alla fall. Kom hem från skellefteå vid fyra halv fem. Då känner jag ett plötsligtsug för te så jag sätter på plattan och kokar vattnet. Kokar även ur en annan kastrull för nått hade brännts. Det var väl inge mer med det, jag satte mig i soffan framför datorn och drack te. Sen somnade jag. Vaknade vid 12 och steg upp. Vart så törstig i den här värmen så jag gick in i köket för att hämta vatten. Det är bland det värsta jag har varit med om. Köket var kokhett. Jag hade glömt stänga av plattorna så dom hade stått på fullt ös hela natten... Men det gick bra i alla fall. Tur att jag inte sover allt för många timmar. Då hade jag kanske brunnit inne. Så jag tackar värmen ute för att jag inte riktigt kan sova :)

Ikväll vet jag inte vad som händer... Blir nog rätt lugnt skulle jag tro. Fast är jävligt sugen på att dricka. Nån som vill festa med mig? :P Äh annars dricker jag ändå ;)

Nä dags att köra in till stan en vända. Ska på bokhandeln och sen ska jag gå till Puls och se om dom har nått värmeskyddande sprej för håret :)

Bjuder på en lite sommrig bild på Ina :)



Ha en jätte bra dag i solen :)

Kommentarer
Postat av: sara

förståre :D

2009-06-28 @ 20:53:37
URL: http://dreamaboutme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0