I've been calling all day

Känns lite så :P Först så ringde jag AF för jag behöver en handlingsplan. Men då var jag tvungen att ringa min handläggare för att det var massa tjorv. Men då var hon på lunch. Så jag passade på att ringa Aeon eftersom en av mina tatueringar ska fyllas i. Men inte svarade dom :P Så jag såg lite Ghost Adventures medans jag väntade på att klockan skulle bli ett. Sen så ringde jag handläggaren igen och då hade hon ingen tid innan hon skulle gå på semester så jag ska in till receptionen typ imorrn eller nå och kirra en handlingsplan. Om inte annat skriva ut min gamla...
Sen så testade jag ringa Aeon igen och då svarade dom. Så efter jag har varit i Spanien så ska jag fylla i den. Känns som onödigt att göra det innan med tanke på att jag far om en vecka och tre dagar :P

Nu väntar jag på ett samtal av Zvea :P Sen kanske det blir att bada :D
Puss på er mina sötnötar ;)






Sex on the beach. Försökte hitta den som heter Sex with the bitch men fanns ej.
Den här var snuskigt god :P

Kommentarer
Postat av: Sara

Jo, precis. Har du gått ut Grans nu du eller?=)

2009-06-25 @ 00:56:25
URL: http://dreamaboutme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0