You make me so hot

Solen då alltså :P Var en bra dag/natt igår :) Först var jag hos världens bästa Zvea :) Jag hon, carro och ronja for och badade på hemlunda. Det var jätte skönt förutom att ronja ville bara att jag skulle lyfta upp henne så hon rev mig på ena armen ganska mycket och sen lite på benen och magen :P menmen sånt överlever man

Sen så skjutsade vi Carro på träningen. Medans hon var där så passade vi på att hälsa på Magda och Cilla med familj. Det var mycket trevligt :)

KOm tillbaks till Zveas föräldrar vid nio tiden. Hade börja känna av min allergi rätt rejält så Glenn kom och hämtade mig och vi for till han och spelade lite kort och höll på :)

Vad händer idag? Jaa det var väl en bättre fråga. Skulle egentligen behöva in till AF men jag tar det nog imorrn är så sliten nu :S Somnade väl vid sex och steg upp för en och en halv timme sen kanske. Jag är van att få sova mer :P Är ju arbetslös så :P

Idag så blir det säkert ganska lugnt :) Jag ska färga håret i alla fall :D Sen så måste jag kolla upp om det blir Boden Alive ihelg nån dag. Det hade förvisso varit kul men ja.. Vi får se!

Snart bara en vecka kvar till jag åker till Spanien..... JAG ÄR NERVÖS!
Bli bartender ;)

Puss på er alla


Kommentarer
Postat av: Sara

Jahaja! :)) Vad gör du nudå?:D

2009-06-25 @ 14:40:28
URL: http://dreamaboutme.blogg.se/
Postat av: sara

Nää?:D gud va roligt :Dd

2009-06-26 @ 11:24:30
URL: http://dreamaboutme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0