Crazy bitch

Jag är dock inte så galen :P Älskar den låten dock :P
I alla fall. Operationen i fredags gick bra jag mår bättre nu men det lär ta ett par dagar innan jag är helt återställd. Jag har ju fortfarande inte fått tillbaka allt blod men det kommer! Jag for till stugan direkt efter jag vaknat ur narkosen

I lördags var jag i Harads och hälsade på min kusin och hans flickvän i hennes stuga. Jätte mysigt var det! Vi satt och snackade skit och sen gjorde vi kyckling och paprika röra i pita bröd! Och alla som känner mig vet hur mycket jag tycker om kyckling :D På kvällen tog jag golfen och körde till piteå. Borde jag nog inte ha gjort jag var ganska snurrig men det gick ju bra! Sen kom Thomas från skellefteå och hälsade på så jag åkte med han resten av kvällen!

I går så körde jag tillbaks till stugan och for direkt till mormor där mamma var. Vi satt och pratade en sväng och så :) Sen for jag och mamma till stugan och hämtade mina saker och sen tillbaks till piteå. Vi käkade i stan och jag for och hyrde några filmer :) Sen for jag hem och tog det lugnt. Då kom Zvea och Tim förbi :) Jätte skoj med sällskap :D

Idag så ska jag strax börja göra mig i ordning för skolan. Carro kommer typ kvart över och hämtar mig :)

Puss å kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0