Det måste va nått fel på dig men det syns inte på utsidan

Hej kära läsare!
Bara så ni vet så kommer alla mina rubriker vara texter eller namn på låtar :P Dom har varit det dom senaste gångerna :)

I alla fall... namnen ska vara sammanhängande med det jag skriver by the way
Jag mår inge bra... Efter aborten så har nog aldrig min kropp riktigt hämtat sig. Eller så vande den sig vid hur mkt jag blödde då för min kropp har börjat få dagar mitt i allt där det känns som att jag gör abort på nytt,,, Inte värst fräsigt

Idag så har jag gått skola som vanligt och där har jag gjort klart min pannacotta så den har fått ett Dooleys täcke :P Jag kokade bort alkoholen före dock så det är bara typ Toffé täcke :P Det blir säkert skit bra :) Sen så gjorde vi lunch :) Det blev en gryta som innehöll köttfärs, bacon och soltorkade tomater :) Den blev jätte god :P Och jag fick världens snilleblixt där mitt i allt då jag experimenterade lite med kryddningen att " Äh jag her i lite taco krydda! ". Och det var det som behövdes +lite kalvfond! Så vart det suveränt! Det serverades med pasta :D Jag vart fan nöjd :P

Imorrn är den slutgiltiga dagen... Våran sista dag i köket... Åh jag vill inte... Vi har ju så kul! Jag kommer fan gråta då vi går ut... Sara, Carro, Sofia.... Vad ska vi göra sen??? Jag kommer nog gräva ner mig....

Och för att göra mig ännu gladare så sa min telefon upp sig idag... Knapparna slutade funka IGEN! Jag fick inte ens ha den hemma i två veckor så åkte den tillbaka till Elgiganten... Min älskade mobil.... Hoppas du kommer hem med en sån där lapp igen.... Ha så kul vars du nu än for!

Jag har inte ätit middag än kom jag just på :S Ska man orka äta? Jadu bra fråga... Jag måste findulera lite på det då va :P

Tack till mina riktiga vänner. Ni är mitt allt 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0