Good shoes won't save you this time

Kändes lite så när min kära lärare kom på efter vi hade städat att "Vi går ut på en promenad!"
Visst det är jävligt skönt att gå ut och gå men va fan jag hade ju högklackat! Sacre bleu!
Vi gick en bit och sen kom vi fram till en äng eller liknande då han kom fram till att "Nu gör vi snöänglar!"
Och alla var vi tvungna göra det... Och jag gjorde det... Och kul var det! Fast jobbigt att plumsa runt på en äng i högklackat hahah
Sen kom jag på den smarta idén att jag kastar en snöboll på min lärare.... Det skulle jag nog fan inte ha gjort med tanke på att sen så låg jag i snödrivan med han på mig... Crap...
Men i alla fall nu har jag internet hemma och det känns jävligt bra :D
Nu ska jag gå och ta hand om mina stackars fötter... Dom mår inte så bra :(
Puss och Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0