Helgen

Fredag: Klassfesten... Jaa kvällen började väl bra. Jag, Carro och Sara gjorde oss färdiga på skolan, det vart vääääldigt stressigt måste jag tillägga, och så började folket komma. Först kom Cissi, Jennie,Sofia, Thanya och marina. Och det var väldigt roligt att alla kom som skulle komma men det var nog på nöd och näppe som Alex och Linus kom. Sen kom David och Daniel. (Nu vet jag inte om jag satte alla i rätt ordning men skit samma).
Kvällen började bra. Vi drog igång musik ock började dricka. Sen så spelade vi ölspelet och det var nog där det gick åt helvete. Sara fick en kung. Och fick man en kung så var alla som satt runt bordet tvungen att hälla en liten del av det dom drack i ett glas och den som fick kungen var tvungen dricka upp det. Sara smakade men bangade. Jag kan inte klandra henne för det var Whiskey, cider, vin, sambuca, jäger och cola. Säkert var det nått mer också men det var ju inte bara en cider sort. Så jag kom på den ytterst smarta idén att jag kan dricka det. Sagt och gjort jag drack upp skiten. Satan så dåligt det var. Efter det så kommer jag inte ihåg så mycket. Jag hade i alla fall kommit på mitt i allt att jag skulle därifrån och sprang ut med jätte höga skor och så snubblar jag och faller ut genom entré dörren. Jag ska lägga upp bilder på mitt knä i slutet av inlägget. Sen så kom Tim och hämtade mig och då kom jag på att jag inte ville därifrån så då sprang jag vidare. Tim jagade mig en kort vända och efter mycket om och men så klev jag in i bilen. Han skjutsade mig till zvea där jag sa massa saker som jag inte kommer ihåg och så klippte dom av mig ena benet på strumpbyxorna så dom kom åt att rengöra mitt knä.
Jag visste inte vars jag va när jag vaknade. Jag var tydligen hos glenn :P Jag hade ont i knät men jag visste inte vad jag hade gjort och så hade jag skit ont i andra fotleden. Den hade jag tydligen trampat snett med i zveas hall :P Jag är inte så talangfull när jag dricker måste jag säga :P

Lördag: Körde jag bil. Lånade bitchen och for till luleå och träffade mamma och Robin. Robin följde med till piteå sen :) Glenn träffade jag också i Luleå med Tim. Kvällen var bra i det stora hela. Lite händelselös men annars rolig. Robin hade med sig sin dator i bilen och då jag inte såg så satte han på en porrfilm och hette upp datorn i bakrutan så dom stackarna som körde bakom mig fick se film :P

Söndag: Sitter hos glenn. Ska nog plåstra om mina sår snart :P Dom varar så mycket så vill gärna inte gå utan plåster :P Ska till Zvea sen och äta middag :D

Måste bara be om ursäkt för mitt uppförande i fredags för alla stackare som träffade mig...

Här kommer bilderna:




Vackert va?
Pusshej

Kommentarer
Postat av: Jennie

Du var lite borta i fredags. Men vi gjorde alla så gott vi kunde för att hjälpa dej :) Carro försökte hinna plocka upp dej innan du ramlade och gjorde dej illa, men hon hann tyvärr inte :/



Vi var alla oroliga för dej då du for. Så jag hoppas att det är bra med dej :) och att du tar hand om dej :)



Kramkram*

2009-03-29 @ 14:36:33
URL: http://jenniemariajohansson.blogg.se/
Postat av: Monalisa

ajaj såg inte så fint ut de där!!! =P

2009-03-30 @ 19:03:33
Postat av: Carro

Jadu, Elin elin.. Du är för söt :) Vi får ta igen den där helgen alltså. Segsyyy ;)

2009-04-01 @ 23:54:17
URL: http://carrolu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0