I should be put behind bars

Känns lite som så. Min otur är lika bra fortfarande. Jag vaknade vid fyra och jag trodde jag hade dött eller nå. Det var tamefan blod överallt så det vart en halvtimma i duschen och sen ringa akuten. Dom tyckte jag skulle komma in så jag ringde Glenn... Och så snäll som han är så kom han och hämtade mig.
Väl där så kommer jag in likblek. Och en tjej tar emot mig och tar in mig på ett rum där hon tar mina värden och sånt. Jag hade jätte lågt blodvärde. Så hon satte dropp på mig. Sen så fick jag göra ett ultraljud vid nio i morse och då såg han att jag hade en systa och massa blod kvar så jag ska till sunderbyn nu och sövas ner för att sen skrapas.
Sen kommer mamma och hämtar mig ikväll då jag skrivs ut och så far vi till stugan :)

Då vet ni
Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0