i skogen

Nu sitter man här i skogen (suddesjaur) och lyssnar på musik :P Resan hit har haft sina mörka stunder... Typ jag höll på att köra på en hare... Och jag körde på en död tjädertupp... Och jag fick punktering.... Men den har även haft sina ljusa stunder! RENAR! Skit söta saker och det finns mest troligt rätt gott om dom här :D Sen så är det skönt att få komma tillbaks till skogen :P Nog för att jag älskar att bo i öjebyn men skogen har som nå speciellt över sig :)

V i kan väl börja med igår. Vi kom fram vid nio tiden och gick in och började dricka. Sen så bastade vi och höll på :) Jag trodde fan tim hade tänkt fritera mig i bastun eller liknande :P helt sjukt varmt! men ändå skönt :) Sen hällda han öl i mitt hår :( Men va fan shit happens when you party naked. Inte för att vi hade nått sånt men jag gillar uttrycket :) Sen vid tre tiden så slockande jag i ett rum i källaren :P

Idag så kom tim och väckte mig vid tio.. Inte populärt men ändå. Jag somnade om och vaknade vid halv två :D Då steg jag upp och jag var bakis ändå :P Jag blir nästan aldrig bakis men nu jävlar :P Vi skottade lite snö och sen for vi in till a-jaur och handlade :P Vi såg även bilarna från förra gången i arvidsjaur (dom föjlde efter oss :P) Och nu så vet nu ju vad jag gör

Allt för mig denna gång!
Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0