But tonight I'm cleanin'

Hell yeah ;) Ikväll så har jag börjat med röran som jag kallar min lägenhet. Jag har hittils gjort: plockat undan skräp i vardagsrummet, plockat upp rätt mycket ur påsarna i köket (fulla med smink och hudvårdssaker), plockat undan skräp på toan, plockat i hallen en del och nu ska jag börja packa all satans reklam i påsar och bära det ner till sophuset :D Mina blommor ska nog också få en begravning idag tror jag :P eller kanske imorrn får se hur mycket jag orkar :P Har skallebang :( Sen eftersom att jag är väldigt arbetslös så har jag rätt mycket tid över på dagarna :P Äh nu ska jag göra ett sista ryck och sen gå och lägga mig :) Ska väl försöka vända på dygnet lite också :) Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0