For you I'd bleed myself dry

I feel like crap! Jag är hos zvea och väntar på att emma ska komma och hämta mig och köra mig till luleå. Där ska jag vara med min familj och vi ska grilla och så. Ja i alla fall. Jag var hos Patrik igår med robin och matilda och drack. Min käre sambuca gick åt hårt... Det var det enda jag hade att dricka så jag drack upp flaskan. Jag är för en gångs skull bakis. Jag mår illa som satan... och det värsta är att jag har sambuca spillt över mina byxor och jag har inga andra här... Så det luktar jätte mycket av det och jag vill fan bara spy... BLÄ! Men förutom en liten incident igår så var det en trevlig kväll med mycket skratt :) Imorrn ska jag och mamma på stan och kolla på lite saker inför min och hennes resa till Bulgarien. Det ska bli skoj :) För er som jag inte har meddelat detta till så har en av mina drömmar blivit sanna. Jag ska till Spanien i fyra veckor och utbilda mig till bartender :) Det är tur att jag har så snälla föräldrar som stödjer mig till 100%. Utan dom hade inget jag gör varit möjligt :) Jag hade visserligen inte velat åka själv men jag tänker göra det här. För min skull, bara min. Jag tror att jag behöver det... Puss på er och ha en bra dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0