I hate everything about you

Spindlar... Fy fan så äckliga djur. Och det värsta är att när jag ber nån döda dom så slår dom bara ner dom så dom faller till backen... Hur värdelöst är inte det? Den enda äkta spindeldödaren som jag har fått hjälp av är Mikko. Han nöp ihjäl dom. Hur bra som helst. Jag är nämligen för rädd för dom för att döda dom. Jag vet att jag är en fjolla jag kan inte döda en enkel liten spindel fastän jag fyller 20. Men så är det helt enkelt. I alla fall. Igår var jag hem till pite en vända. Jag for till fällfors bland annat och kikade. Faktiskt så var det roligare än jag trodde det skulle vara. Sen for vi till piteå och drack :P På kvällen så for vi ut på stan. Det var ju årets första cruising. Det var helvetes mycket folk. Jag och emma dissade bilen efter en stund och gick runt stan istället :P Det var jätte skoj! Jag träffade Sandra N och Sandra J. Jag träffade även lite robertsforsare och min stora kärlek Monalisa :P Det var kul att få träffa dom gamla godingarna som man inte träffar så ofta :) Vaknade runt halv elva imorse :) Sen så körde jag Robin till Sikfors för att hämta sin bil och jag for vidare till stugan :) Där var min kusin :) Det var jätte kul att få träffa han. Vi träffas inte så ofta då han bor i boden och jobbar nästan hela tiden. Och jag bor ju som sagt i piteå. Vi åt vitlöksfylld kyckling och ris :D Hur gott som helst! Nu sitter jag och mamma och ser Never been kissed. Jag har sett den rätt många gånger men historian till filmen är rätt bra. Imorrn blir det eventuellt att åka tillbaka hem... Jag vill på ett sätt inte för jag trivs så bra här. Om man tar bort alla spindlar så hade jag aldrig farit härifrån... Men nu vill jag inte vara kvar här själv så jag tar mitt pick och pack och far hem. Ska se om jag inte kan prata med mamma så vi stannar till tisdag. Vi får se :) Förlåt att jag var så otrevlig imorse... Lovar att jag ska höra av mig när jag kommer hem :) Pusshej

Kommentarer
Postat av: Evelina

haha jo det var en vetekudde ^^

Jo, jag tror det är bättre nu.

Hoppas det blir bättre för dig.

Nu ska jag till broder.

Adda mig på facebook ;)

pousshääj

2009-05-04 @ 11:24:43
URL: http://disorienterad.blogg.se/
Postat av: Evelina

Du har säkert rätt, men jag gillar att tänka så där. Intressant. Men visst blir man deppig?

2009-05-07 @ 14:10:08
URL: http://disorienterad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0