I´m ready

Om en vecka ungefär så får jag hem papper. Då får jag veta om jag fick datumet jag ville ha. Det perfekta datumet. Datumet då jag förhoppningsvis far till Magaluf och börjar min utbildning. 4:e juli är det magiska datumet. Det enda som suger lite är att jag missar Jerry Williams och Beach Boys... Samt min systers födelsedag... Utbildningen är på 3 veckor så jag åker förhoppningsvis den 4:e juli och kommer hem den 25:e juli. Men jag längtar nå fruktansvärt. Jag vill verkligen det här. Men jag är helt själv den här gången. That´s a first... Puss på er P.S. Jag har slut pengar på telefonen

Kommentarer
Postat av: segsy carro

jag är glad för din skull gumman :) du kommer att bli den bästa bartendern!

2009-05-24 @ 01:28:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0