The beginning of my life

  • Min dag i alla fall började så här. Jag vaknade. Hur fränt som helst. Sen så ringde Glenn så jag gick ut och rökte. Tim kom också förbi här ute och tog en rök.
  • Sedan plockade jag ögonbrynen. Välbehövligt måste jag erkänna :P Sminkade mig också. Sånt gör jag bara för skojs skull :P Målade naglarna i en förskräcklig färg också :D
  • Och så kom jag på att jag har ju aldrig bloggat och sagt att jag ska åka till Magaluf den fjärde juli jag har ju bara sagt att det är mitt kanske datum men det är klart i alla fall att jag ska åka :D Nervöst men skit kul :P Fast först så ska jag ju till bulgarien nästa torsdag ;)
  • Jag har tänkt att städa vidare strax :P Ge mina blommor begravningen dom har längtat efter för dom har längttat efter vatten så pass länge att deras tid numera är ute...
  • Packa upp IKEA påsen så jag kan fylla den med tvätt som jag ska ta med hem på fredag :P Det är så skönt att tvätta hemma i luleå :P
  • Sen så ska jag försöka ragga upp en dammsugare nånstans :P Min dammsugar påse är fylld i konfetti och jag har nog ingen ny så har tänkt flörta till mig nån annan dammsugare som jag skulle kunna låna :D
  • Imorrn måste jag ringa Pitebo och höra om jag har nått förråd i källaren för jag har nå konstiga nycklar hemma och jag har ingen aning om vars dom leder...
  • Ska eventuellt få komma och kolla upp min cysta imorrn :) Få se om den växer eller har spridit sig eller om den har försvunnit :) Ska bli spännande
  • På fredag så ska jag till Lule och hämta Goffen :D Så ska börja ta hem tvätt och sån skit på lördag :P Det är ju Lule cruising ihelg så :P Sen så far jag hem lördag natt och far tillbaks till lule söndag eller måndag beroende på hur långt jag hinner göra allt klart :)
  • Oj det där vart visst en hel lista på vad jag hade att göra innan jag far :P Inte bara på hur min dag ser ut :P Jaja whatever :D Just ja mikko och sabrina måste få komma och kolla på läggan innan jag far :P


 

       


Kommentarer
Postat av: Linnea

tack :)



KLART vi måste ses <3

Jag ringer dej! :)

2009-05-28 @ 21:38:18
URL: http://linneagranstrom.blogg.se/
Postat av: Michaela - Bloggdesign, foto m.m!

fin blogg du har :)

2009-05-29 @ 23:58:46
URL: http://soeticz.webblogg.se/
Postat av: Michaela - Bloggdesign, foto m.m!

sv; det va så lite så :D



planer inför idag? :)

2009-05-30 @ 14:45:26
URL: http://soeticz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0