Who let the dogs out?

Jo mamma gjorde nog det imorse. Jag är nämligen i stugan för er som inte vet det :P Vi har både Zeke och Ina med oss :) Moster borde dock komma på typ en timma :) Igår fäste jag löshåret! I LOVE IT! Långt och mörkt :D Så det känns jätte bra ska lägga in en bild sen :) Robin är här också :) Ev. så ska jag hem på Lördag. Men åker tillbaks till stugan på söndag :P Jag har saknat att vara här och det har varit så skönt att vara här med mamma! Vi har haft jätte kul! Och det är så lugnt :D Dock så blir man lite orolig för mosters häbre eller hur det stavas. Bäcken håller på att äta upp den :P Vattnet stiger hela tiden! Men det är som lite fränt :P Zeke har varit och sprungit på den väldigt översvämmande bron över bäcken :) Han är som söt! Ajja ska se lite tv nu ;) Bye :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0