How many times can I break till I shatter?

Bra fråga... Känns som att det är ett evigt ihopbrytande hos mig. Känner att jag inte orkar le, skratta eller nått. Sitter som mest tyst känns det som... Jag funderar allvarligt på att flytta från den här stan nu. Mår inte bra här. Handlar inget om dom som är runt mig. Men jag trivs verkligen inte här längre. Så jag ska se... Funderar på att flytta tillbaks till Luleå. Men jag vet inte... Är ju en möjlighet. Sen så är det ju så här att även om jag flyttar så kan jag alltid flytta tillbaks om det inte funkar. Är en möjlighet... Men jag måste pröva nått annat för det här funkar inte. Har varit i Luleå i några dagar nu och har verkligen varit skönt. Men samtidigt så känner jag att jag har ju testat Luleå en gång tidigare och det var väl sådär. Ska man pröva nån ny stad kanske? Hmm jaa det krävs en funderare det där...

Vars fan ska jag ta vägen egentligen?

Jävligt bra låt: http://www.youtube.com/watch?v=d_NfBqD_2iI&feature=related

Kommentarer
Postat av: En vän

Varför fly? Varför inte lösa problem? Är det du eller någon annan som gör fel? Problemen kanske förföljer dig om du inte tar itu med dem?

2009-10-25 @ 01:39:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0