I don´t wanna lose control but I’m falling

Sådär jag. Har inte uppdaterat på jätte jätte länge men bättre sent än aldrig.
Få se nu vad som hänt på sista tiden:

22:a Septemper.
Nikita skulle ha blivit två år gammal så det var lite halv jobbigt.

27:e September.
Emma G samt Glenn fyllde år

9 Oktober.
MUSTASCH! Så sjukt bra spelning! Sen fick jag mina bröst samt ett papper signerat :P Sen var det efterfest med dom på Kalles :) Var dock så jävla mycket folk så jag drog ganska snabbt

10 Oktober.
Släktkalas. Eller nå. Var min morbror, min kusin, min syster och mamma och pappa i stugan. Sen så for vi till mormor och efter det till farmor. Sen hem med buss. Jippi :P Sen så var det fest hos Ewe :)

11 Oktober.
Jag fyllde 20. Vid lunch typ så gick jag, glenn, emma p, tanja, ewe, mikko och sabrina och åt :) Sen så gick jag hem och satt här tills typ nio på kvällen så for jag och Emma G in till stan för att träffa anna :)

13 Oktober.
Bloggar för första gången sen gud vet när :P Hej och hå men det känns faktiskt ganska bra. Har även börjat bli bättre på att vara hemma :) Får inte lika mycket panik längre för att vara själv och det är skönt :) Har även diskat idag :) Och badat badkar med en badbomd som har olja i sig så man blir jätte mjuk :D

Hur mitt liv ser ut förövrigt då... Ja låt mig tänka. Det ser nog inte ut alls. Är rätt tomt i mitt liv. Har min lägenhet med mina fem fiskar och miljoners dammråttor. Har ingen ork överhuvudtaget i kroppen. Inte nånstans... Vill bara gräva ner mig nånstans men jag är för rastlös i huvudet för att ligga still. Så det är lite knasigt. Men men, jag är inte den som är den.
Har inte så mkt intressant på hjärtat dock. Jo förresten! Vet ni vad lilla Elin har gjort inatt? Medans jag sov så slet jag loss i princip hela min lilltå nagel :P Jag är inte ens frisk när jag sover alltså :P Kände att det gjorde ont när jag vaknade och det var ju inte så konstigt haha :P

Ajja vi hörs väl sen gott folk!
Bye bye

Kommentarer
Postat av: Evelina

Jora, men måste först ta en bild ;) Mobilen är ju på lagning.

2009-10-19 @ 13:33:07
URL: http://disorienterad.blogg.se/
Postat av: Evelina

Haha jag ska ;) Uppdatera lite oftare hurru!

2009-10-20 @ 13:26:38
URL: http://disorienterad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0