I Still Haven't Found What I'm Looking For Lyrics

Nu är det så här när allt är klart. Jag säger upp min lägenhet i Öjebyn förhoppningsvis idag. Sen så flyttar jag tillbaka till Luleå. Den största orsaken är nog att jag ska börja plugga igen. Sen så mår jag inte bra i Öjebyn. Jag känner mig inte okej. Så jag testar nått nytt. Jag säger inte att det kommer få mig att må bra men det vet jag inte förens jag har provat :)

Om vi går tillbaks till skol delen. Om nu nån undrar vad det är jag ska börja plugga till och svaret är Sjuksköterska. Dock så ska jag nog plugga upp mina vanliga betyg först. Så håll tummarna för mig för nu jävlar ;P

Det ska bli kul. Har funderat på det yrket ett bra tag men aldrig sagt det tror jag. Aldrig kommit fram till att jag har tagit fingrarna ur röven och faktiskt gjort det :P

Som sagt, Wish me luck ;)

Rätt passande bok va? ;)

Kommentarer
Postat av: Evelina

Good Luck! :D

2009-10-27 @ 18:46:26
URL: http://disorienterad.blogg.se/
Postat av: Evelina

Men, har du sagt upp lägenheten redan?

2009-10-28 @ 14:32:46
URL: http://disorienterad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0