It's My Life

Hej igen :)
Vill bara säga att min livsstil är inte dålig. Egentligen är det bara en person som har problem med den. Jag dricker nästan aldrig, jag tar inga droger förutom att jag röker men det ska jag sluta med.

Vill "Min vän" veta vad jag gjort vår gemensamma föredetta vän? Jag hade sex. Ingenting jag skäms för eller försöker dölja på nått sätt. Därför så gav han upp. Så enkelt var det. Ingenting jag ångrar heller.

Vill inte att nån ska missuppfatta mig men jag uppskattar kommentarerna jätte mkt :)

Men jag känner inte att jag borde ändra min livsstil för jag anser den vara helt okej :)

Kommentarer
Postat av: En vän

Ska du inte försöka få tillbaka han som vän ? Eller ska du bara låta det va? Tror han bryr sig om dig iaf, annars hade han nog inte gjort så. Men som sagt han är kompilcerad och ibland så måste man ta i med hårdhandskarna för att han ska förstå.

2009-10-25 @ 13:18:05
Postat av: En vän

Okej tror det ligger mer bakom det hela än bara sex. Men han kan grubbla på saker som ligger längre tillbaka. Jag gjorde ungefär samma sak men med en riktigt idiot som han varna för eller rättare sagt flera. Enda vännen jag haft som inte brytt sig mer om mig än sig själv. Och det var rätt jobbigt att se han gå ner sig. Han hade inte så bra flickvän heller då. Men jag försökte få tillbaka han som vän flera gånger. Men han är svår. Han har aldrig varit elak mot mig förutom när han varit upprörd då han sagt lite saker. Men han är inte som andra han sprider inte skit och är inte otrevlig mot en. Mest bara undviker en. Tror något tungt ligger över hans hjärta.

Fortsätter läsa din blogg då och då var inte meningen att jag skulle störa dig på något sätt. Är bara nyfiken.

2009-10-25 @ 13:33:06
Postat av: En vän

Såg att det blev lite fel i ena inlägget han brydde sig mer om mig än sig själv:P Hoppas han inte läser din blogg för då blir det pinsamt är som värsta stalkern. :S

2009-10-25 @ 13:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0