Stone Sour - Zzyzx Rd.

Ja få se nu vad ska jag kunna skriva här idag då. Idag far jag till Luleå. Behöver komma bort känner jag. Bara vara hemma i luleå och ta det lugnt. Så det ska bli härligt :) Annars så har det inte hänt så mkt. Varit hundvakt ett par dagar åt en kompis hundar :) Varit skit kul! Fast det tyckte ng inte mitt bankomatkort som vart ihåligt haha :P Det är det som är charmen med att ha hund! Man vet aldrig vad som väntar en ;)

Annars då. Ja alltså jag kan väl inte säga livet är toppen direkt men det går förhoppningsvis åt rätt håll. Ska träffa en jobbcoach på måndag :) Så det känns bra. Ska även till en läkare imorrn så kanske jag mår bättre med mig själv efter det :) Undrar om jag kanske ska rengöra fiskskålen innan jag far? Hmm den såg rätt smutsig ut. Ja det ska jag nog göra :)

Låten som jag skrev som rubrik tycke rjag ni ska lyssna på :) Den är faktiskt rätt okej



"What am I supposed to hide now? What am I supposed to do?
You still don't think I'm going to see this through?
Tell me I'm a part of history - Tell me I can have it all"





Kommentarer
Postat av: Evelina

Jaja, ska låna en kamera.. annars kanske man ses så man kan visa?

2009-10-22 @ 01:41:49
URL: http://disorienterad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0