The sky is falling down

Ingav som nått hopp. Hade så mycket att tänka på så jag gick ut och gick och hamnade vid en bro. Det var så mörkt ute men bron hade lampor under sig. Så jag satte mig vid bron och kollade ner. Det var så lugnt... Fick verkligen tid att vara själv och tänka...

Men tystnaden avbröts av två alkisar på cykel.
-Vad sitter du här för?
-Ja för att det var lugnt och skönt, svarade jag.
-Tänker du hoppa och ta livet av dig?
-Nä det tänker jag inte.
-Okej då vet vi.

Så på ett ungefär var det. Hur kul som helst. Men i alla fall så satt jag där ett bra tag efter också. Och helt plötsligt så faller en stjärna. Det kändes bra. Så jag önskade mig en sak, tror inte den kommer slå in direkt  men det kändes ändå som bra. I en väldigt dålig stund så föll den. Har fan inte sett ett stjärnfall på flera år.

På tal om lite positivare saker så får jag mina nya husdjur nästa torsdag :) Ska hämta tre fiskar :D En hane och två honor :) Namn förslag tack :P

Ska dra men ha de

Så här ska min hane se ut förhoppningsvis:
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0