Misery Business

Tvättade igår. Jävlar vad tvätt jag hade alltså :P Men skönt när allt är rent :) Sen så var vi till Stockbäcken och kollade på lilla Noel (therese bäbis). Han var söt som socker :D Fan nästan så man ångrar sin abort lite grann :P Eller både ja och nej. Hade jag inte gjort den så hade jag varit mamma nu men det är ingenting jag direkt hade velat vara. Vill ge mitt barn mer än vad jag kan just för tillfället. Men dom är fina dom små liven :)

Idag så har jag än så länge hunnit vakna till liv någorlunda. Har hämtat mina dagvovvar och varit ut med dom och gett dom frukost :) Sen så ska jag nog ta det lugnt ett tag :) Och efter det börja packa upp alla kläder som tvättades igår :) Och kanske diska om min rygg tillåter det :/

Är så jävla jobbigt... Kan som inte göra nått pga min rygg.. Har en nerv i kläm så kan inte vrida på mig i princip.

Och förhoppningsvis imorgon så ska jag till Luleå och tjäna lite pengar :) Ska måla plankor :) Haha hoppas ryggen tar sig igenom det ;P

Ajja ska lägga mig en stund :)

Pusshej



"Second chances they don't ever matter, people never change
Once a whore you're nothing more, I'm sorry, that'll never change
And about forgiveness, we're both supposed to have exchanged"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0