I´m so tired

godmorgon!

Åh hej och hå vad jag har sovit dåligt. Kan inte påstå att jag är förvånad men ändå! Nu är jag alive and kicking iaf :P Jaa igår så for jag in till stan och skaffade en mic till min dator och installerade skype :P Lite läskigt på nått vänster att sitta och prata i en mic.. Men vafan det funkar ju :P Så igår satt jag och spöade Daniel i msn spel hahahah :P Jag var kanon bra! :D

Idag ser min dag ut så här:
Jag ska strax ringa min mor så kanske hon kan skjutsa mig till soc. Mår fortfarande inte bra av nån satans dum anledning... Sen så måste jag städa. MÅSTE städa. Det lär säkert ändå inte bli av. Och så ska jag strax duscha! På fredag får jag bada badkar igen för då har mina tatueringar läkt :D:D

Ha en bra onsdag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0