Maybe It´s me

Hmm ja jag vet inte.. Tankarna far runt som kanonkulor i huvudet på mig. Bah. Tänk om jag inte hade gjort det jag har gjort? Vad hade jag fått för reaktioner om jag inte gjort det? Sånt där är jobbigt att tänka på!

Iaf.. Imorrn så ska jag klippa mig :) Är lite nervös på nått vänster för jag är jätte rädd om mitt hår :P Och så ska jag lämna det i en främlings händer och främlingen har en sax! :O

Haha men i värsta fall växer det ju ut :P Vill dock inte tänka så riktigt.. :P Och annars imorrn så ska jag jobba med mamma och pappa på Redline. Typ sm i dart eller något :S

Sen så vet jag som inte riktigt vad jag ska skriva! Längtar tills nästa fredag :P

Pusshej!


Kommentarer
Postat av: Emma [ M i s s G r i m m ]

Klimakteriekossa? Tack för den =P

Jag är väl lite fetare än sist du såg mig. Har sjukt ont i ryggen och Nina har hittat en upphakning och några nerver i kläm. Dock vågar hon inte göra nånting åt det eftersom hon inte vet hur det påverkar knyttet.

Gick dessutom långpromenad med Meija, Vala och Tila igår och har ont ändå upp i nacken idag (plus ryggen och dom obligatoriska fötterna). Kommer på mig själv med att gnissla tänder för att det gör så ont.

Jag är less!

Ska komma till luleå nån gång, inte den här månaden dock. Har alldeles för lite pengar för att våga köra mer än nödvändigt (läs: ligger minus).

2010-04-08 @ 22:32:34
URL: http://missgrimm.blogg.se/
Postat av: Emma [ M i s s G r i m m ]

Ska träffa barnmorskan på måndag, då ska jag ta upp allt ont och att jag vill ha ett tillväxtultraljud. Hon kommer tycka jag är pissjobbig XD

2010-04-08 @ 22:58:13
URL: http://missgrimm.blogg.se/
Postat av: Evelina

Visa kort sen på håret ;D

Hoppas det går bra och jobbe ikväll ;) fortfarande på för imorgon? ^^

2010-04-09 @ 13:47:20
URL: http://disorienterad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0