Never Had A Dream Come True

Hej och hå jag måste bara berätta det här! Vaknade typ i chock eller nått! Jag drömmer mycket som jag kommer ihåg, och i alla fall så drömde jag om en kille. Och det konstigaste var att jag var jätte kär i han i drömmen. Och han var helt underbar? Vad fan är det här :P Har ingen aning om det betyder nått typ att man tyder drömmen eller liknande men det var verkligen en fin dröm medans den varade. Då jag vaknade var det inte lika kul längre :P Tänk om min drömkille, bokstavligt talat, bara är en dröm? Vad i hela friden ska jag då göra? :P

Det är inte lätt det här...  Det kändes konstigt nog äkta i drömmen :P Tills jag vaknade och kom på, men nää! Inte är det så :P Nog är jag fortfarande singel på alla hörn och kanter :P

Känslan i drömmen hoppas jag på att få ha nån gång :) Men vi får väl se, jag är ju inte direkt gammal nu så :P

Pusshej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0