Sunny day

Hejsan alla glada!

Nu har jag nyss kommit hem från hästarna och det var hur härligt som helst! Vi red längs vägen till en ridbana där vi tränade lite byten :) Solen skiner och det var jätte varmt och härligt! Det enda negativa med det här vädret är att det är äckligt slaskigt :P Men det överlever man ju :) Känner mig konstigt nog på bra humör idag! Har fått bort lite energi som jag fick igår :P Jag var typ tokig. Kändes som att jag skulle krypa ur skinnet på mig själv :P Haha

jaa vad händer annars idag då? Hmm.. Ska väl äta frukost/lunch nu och duscha ska jag minsann också göra! Sen så har jag inga större planer. Kanske se klart new moon som jag somnade till igår? Hmm men dock så är det ju så fint väder så man kanske skulle passa på att vara ute! Dock så var det ju den där förbannade slasken...

Ajja det löser sig! Påskmiddag i stugan imorrn med mamma, pappa, syrran, julia och linnea. Trevligt!

Jag hoppas verkligen alla mina läsare får en superbra påsk!

Puss å kram på er!



Jebbe (som jag rider) till vänster och Nalle till höger :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0