Tuesday morning

Då var jag uppe på benen :) Har dock varit vaken sen just efter nio men först nu jag faktiskt stiger upp :P Förhoppningsvis så kommer min älskade mor att skjutsa mig och handla snart för jag har i princip inget hemma :P Jo blåbärssoppa :P Nog för det är skit bra att spy upp och jag har varit lite orolig för det dom senaste dagarna då jag har mått ganska dåligt men nu är det faktiskt rätt okej :)

Annars så vet jag inte :P Har kommit fram till att det finns så många "synd om mig" människor och "allt handlar om mig" människor :P Men det är lugnt. Vad vore världen utan dom? Ja, i princip drama fri :P

Ska rida på fredag iaf :) nalle hade tappat en sko och dom andra dagarna så var det andra som skulle rida dom förutom på lördag men jag har inte möjlighet då så det blev bara fredag :) Dock så red jag ju tre dagar förra veckan men skit samma :) Älskar det ändå ;)

Idag blir kanske att städa lite. Hänga tillbaks mina gardiner :D Om jag kommer till det :P Ska försöka bli helt frisk också men det är ju inte direkt jobbigt att plocka ihop lite kläder, dammsuga och hänga gardiner :) Vi får se ;)

Hoppas verkligen eran tisdag kommer bli asbra och full med spännande saker!



OVER AND OUT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0