Happy

Hej hopp gummisnopp!
Vet jag suger på att uppdatera här :P men det kommer som av sig av nån anledning :P inte direkt för att jag är en upptagen dam men det bara blir så :P Ska försöka bli bättre på det :)

Iaf så kan jag ju berätta lite om min helg :) I fredags så började jag min dag med en härlig ridtur med Birgitta :) Var dock lite blåsigt så det var lite små kyligt men det var skit bra ändå :D Sen så var det hem till mamma och byta om, sen till biltema och järnia. Och AF klämde jag in där också :P Skulle vara där två och hann med tre minuters marginal! Sen bar det av till piteå i rasande fart :P

lördag så tog jag nån cider och spelade lite wii :) Trevligt! Speciellt eftersom jag inte förlorade :D

Söndag så var jag hos ewe och vi for till mikko och såg två filmer :) Var riktigt nice :D

Och idag så har jag och ewe gjort lunch tillsammans :P Väldigt avancerad lunch :P kyckling mackor med vitlök :P Men gott som fan var det! Sen så hämtade jag datorn och for hem :) Så nu sitter jag som bara här hemma och tråkar :P

Imorrn blir det nog att städa!

Ajja. Nu ska jag väl kanske lägga mig i sängen och glo tv tills jag somnar :D

Ha en bra vecka mina läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0