Wondering what is what

Jag försöker verkligen vara bra och göra bra. Jag vet inte, kanske det inte räcker till? Kanske inte jag räcker till?

Men samtidigt så vet jag att jag har det ganska bra om man jämför med hur många andra har det så egentligen har jag inget att klaga på. Men jag vet inte.. Ibland kan det vara skönt att klaga eller vad man nu ska säga det. Skönt att prata ut. Finns dock inte så många som jag verkligen kan prata med.. Men jag har ett par i alla fall och det är jag himla glad för. Tänk om jag inte hade haft nån?

Ja i alla fall. Idag så har jag varit och handlat med mamma och sen så följde jag med hon hem och åt middag. Sen så tog vi en promenad hem till mig :) Var skönt att få gå en sväng. Jag är en nattvandrare egentligen. Då jag inte kan sova på nätterna för jag har för mycket tankar som går runt så brukar jag gå ut och gå. Älskar att gå i regnet. Det är så härligt. Vatten har dock alltid lugnat mig på nått vänster. Det är fint med vatten. Vattenfall och sånt. Jag älskar det.

Imorrn iaf. Ja då ska jag i alla fall ut och rida och sen duscha och fara och städa på redline. Det blir nog bra. Tjänar en liten slant i alla fall.

Några låtar som jag har fastnat för nu på sista tiden:

Artists Stand Up To Cancer - Just Stand Up!

Artists For Haiti - We Are The World

Chantal Kreviazuk - Feels Like Home



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0