I´m a survivor

Ja eller vad man nu ska säga. Jag överlevde pdol iaf :)

Dom enda skadorna jag har fått är en blå tå som orsakades av en glasflaska på förfesten i torsdags :P Det kändes kan jag lova haha.. Annars har det varit bra i det stora hela. Såg lite dead by april i torsdags. Dom var bra :) Annars så spenderades torsdagen mest i öltälten :P Eller ja vi var bara in i kittelfjäll :P

Fredagen var det planerat att se sonic syndicate och raubtier. Missade båda haha :P Men det var jätte kul ändå :)

Lördagen så kände jag mig inte så pigg.. hade ont i magen och i huvudet så trodde inte jag skulle orka gå men efter en liten powernap så var jag nästan mänsklig igen. Men jag var däremot helt nykter så jag körde in och hem :) var tillbaks hos övernattningsstället två så :P Såg Lazee iaf. Han var riktigt bra på att uppträda även om jag inte är nått direkt jätte fan :) Men i det stora hela var det som sagt bra..

Synd bara att man spenderar så satans mycket pengar på sånna saker :S

Ajja nu är jag typ sjuk eller något.. Känner mig jätte varm och helt slut i huvud och kropp så har tänkt vila ikväll bara i princip. Har ina också :)

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Jåå, jävlat fyllecell.. helt plötsligt låg han bara inne på mitt golv i sovrummet.. ^^

2010-08-03 @ 23:51:03
URL: http://disorienterad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0