Theres no easy way out

Jag är verkligen skit dålig på att uppdatera bloggen.. Men jag orkar som inte. Inte för att det är direkt ansträngande men jag orkar inte med nått. Är helt slut i huvudet. Vet inte vad det är för fel men jag kan inte sova på nätterna och jag orkar knappt ta hand om mig själv längre ens.. Allt känns bara bajs..

Ajja vad ska man göra? Gilla läget eller liknande. Och jag är för den delen helt pank. Satans festivaler som ska råna en så brutalt :/ Så nu är jag hemma i två veckor för jag har inte råd att åka nånstans :P Sen är det ändå begravning nästa vecka för farfar så.. Men det blir säkert bra. Skönt att få ett avslut iaf.

Jaa annars då? Ska snabb plocka ihop lite hemma för ska vara hundvakt åt två monster imorrn. Har som aldrig haft dom förr och dom ska sova över :P blir spännande. Dock gillar jag att ha hund

Ska btw se karate kid filmen i veckan. Syrran skulle bjuda så dumt att klaga :P

Höres sen motahfuckahs



Kommentarer
Postat av: Evelina

Jag vill veta om den är bra eller dålig :D

2010-08-15 @ 22:50:29
URL: http://disorienterad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0