Watch me burn

Hej igen gott folk

Blir fan tokig på att vänta på att få bra poäng på pitebo.. Vill flytta hem nuuuuuu! Eller hem och hem men det har som blivit mitt hem efter alla år i pite. Så jag vill tillbaka typ igår helst..

Men nu har jag bara 77 poäng :P det tar mig inte särskilt långt. Har ev hittat en på blocket som hyrs ut i andra hand men jag vet inte om jag vill det ifall den är möblerad och så. Vill ha mina egna saker i lägenheten..

Men iaf.. Känns som att mycket har hänt det här året alltså. Både morfar och farfar har dött samt en till sak jag inte kan berätta om än men senare kanske jag gör det vi får se.

Annars ikväll då? Jaa jag sitter och ser på MTV och har en snarkande ina i soffan :) Så skönt att ha hund alltså. Det är nog det jag saknar mest i mitt liv. Alltid ett underbart sällskap :)

Så nu ska jag bara vänta på att min mor ska bli klar hos sin tant kompis så ska jag hämta henne och skjutsa hem henne och ina :)

Imorrn blir det göra rusta och nå sko affärer osäkra med syrran :) ska kika på nya dc skor :)

Puss och kram mina läsare :)

Ska dom här få följa med hem? Vad tror ni?



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Jag försöker hitta nya "Blogglovinvänner" som har intressanta bloggar att följa och som också är intresserad av att följa min blogg. Är du intresserad av detta så får du gärna höra av dig, annars är det ju bara att du tar bort min kommentar.

Ha det bra! =)

2010-08-31 @ 09:24:32
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: Evelina

Jo, klart dom ska få följa med hem ;) Sen så har det absolut inget att göra med att vi har samma storlek på skor ;D

2010-08-31 @ 16:24:48
URL: http://disorienterad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0