You gotta sin to get saved

jisses amalia vad trött man kan vara :/ Vaknade första gången vid sex snåret av en skit obehaglig mardröm... För det första var jag gravid med typ fyrlingar eller sexlingar... Sen så var det typ japaner (en såg ut som jackie chan) som var som andar så gjorde vi inte som dom ville så gjorde dom illa oss och så..
GÅr som inte förklara men den var verkligen läskig!

Annars då? Jaa jag har varit i stugan sen i måndags, men kom hem igår. Och idag ska jag fara till piteå :)
Men först har jag lite saker att fixa här i Luleå. Ska fixa frillan, gå på lagerhaus, ev gå på cubus, fara ut till biltema, följa mamma och handla och packa :) Hell yeah :)

Jo när vi var i stugan så fick jag prova fiska med wobbler :P Det hade jag då aldrig ens hört talat om :P jag fick bland annat upp en gädda som var ganska brutal och den hade fastnat i tamejfan alla sex hullingar :P så mamma lekte extrem brutal och högg den i halsen och skar ut hullingarna :P Jag tvivlar på att den där gäddan kommer leva nå mycket länge till :P

annars då? Jodå det rullar på. Försöker leva mitt liv som det är och acceptera att det är såhär för tillfället. Och det går relativt okej. Men det kommer bli bättre. Det brukar bli det iaf, synd bara det ska ta sån satans lång tid :/

Nä nu ska jag bara ligga i min soffa och gosa ihop mig ett tag :)
Höres senare :)



Kommentarer
Postat av: Emma [ M i s s G r i m m ]

Iof är Jackie Chan kines....

Nasse tycker att du ska komma och hälsa på nu :P

2010-08-29 @ 09:12:57
URL: http://missgrimm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0