A new day

Jag vet hur dålig jag har varit på att uppdatera här men ska försöka bli bättre
(vet dock inte hur många gånger jag sagt det)

Dag 6:
Min dag!

Jaa vad kan jag berätta riktigt om min dag? Kan ta lite från igår också så jag har nått att skriva om :P

Ja men igår var det Idol mys på hög nivå :) Jag och carro och chrille satt och såg idol och både Minnah och Jay var jätte bra! Dock höll jag tummarna lite för Minnah men vad fan :) Hoppas dock det är sant att dom är ett par ;P

Sen så gick jag och ina ut och sen såg vi nått avsnitt på datorn. Kunde inte sova på hela natten så det blev väl ett par avsnitt.

Och idag då. Ja jag har mest legat i sängen pga att jag har haft jätte ont i ryggen. Men jag gick ut med ina och gick på preem iaf och det är inte varmt ute konstaterade jag... Men hunden måste ju ut :)

Och ikväll ska jag och ina ha tv mys :P Vi ska se både Så mycket bättre och Sex and the city. Dock har jag ju redan set SATC ett par gånger men mina kanaler vill inte funka så det får bli så ändå :)

Imorrn kommer mamma och pappa hit och hälsar på! Ska bli skoj :)

Nu ska jag städa min lägenhet hade jag planerat!
Eller ja jag har gjort allt förutom att dammsuga och skura :)

Ha en bra lördag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0