Because the night belongs to lovers

Så tillhör den även min sort :P Den sömnlösa sorten :P

Och nästa ämne var då inte alls roligt att skriva om....

12: I min handväska

Och nu är det såhär att jag använder sällan handväska och jag har varit duktig nog att kasta allt skräp som jag har i dom. Men just nu har jag nått enstaka mynt, nån tändare och , konstigt nog, fortfarande skräp. Det hör som till i handväskor och mitt skräp består av allt från kvitton till godispapper :P

nä när jag använde handväskor som mest så då kunde man hitta allt möjligt i dom. Jo just ja fan jag har en mp3 i min handväska också :P

jag vill ha en ny handväska men samtidigt så använder jag ju dom nästan aldrig, fan jag använder inte ens börs :P

sån är jag :P har nästan aldrig kontanter och alltid överfulla jackfickor. Tömde jackan för nån dag sen och hittade en boxer räkning från i april :P skills säger jag bara!

nä nu ska jag väl göra nått lite mer vettigt, typ ta på sig pyjamas! Åh det lät fan skönt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0