Dressed For Success

Nu har vi kommit till:

Dag 10
Det här hade jag på mig idag

Och idag har det varit en dag då jag absolut inte orkar bry mig det minsta :P Myskläder är det som gäller.

Hade jag varit ni hade jag inte lyssnat på rubriken :P Success var det sista jag satsade på när jag hoppade in i mina kläder imorse :P

Så idag har jag gått runt i en vit halvstickad tunika och knallrosa mjukisbyxor :P För att göra denna outfit ännu sexigare så har jag gröna och vita hipsters med grodor på :P Och en svart bh under min vita tröja :P
Så nä idag är ingen "se så bra ut du kan" dag utan förmodligen motsatsen :P

Annars idag har jag varit på AF och gjort klart förflyttningen hit av mig så nu tillhör jag AF i Piteå istället för Luleå.
Ganska skönt att vara klar med all sån där skit. Imorrn ska jag ringa min soc tant och höra om jag blir utan pengar igen eller om jag får pengar så att jag överlever. Har varit en smula kämpigt den här månaden :/

Nu ska jag lägga mig i soffan och vila min onda nacke :P Den har ställt in sig på "ta ihjäl elin" mode :P

Ha det bra! :)




(typ fem timmar innan jag åkte in på akuten för snart två år sen :P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0