Happy new year

Listan fortsätter. Min plan var att den skulle vara klar runt nyår men har ju för fan inte ens kommit halvvägs :P
Men jag ska göra klart den, det har jag bestämt mig.

Dag 13:
Den här veckan

Ja nu är vi ju dock inne på torsdag redan så veckan är ju nästan slut kan man ju säga. Men iaf kan berätta om det som varit av veckan (det jag nu kommer ihåg) och det som kommer hända.

I måndags så vaknade jag lite lätt bakis och hade tok ont. Men det var ju inte så mycket mer med det utan jag klädde på mig och åkte en sväng på mellandagsrean och köpte ett par nya skor och en avfärgning. Har nämligen tänkt försöka fixa mitt hår som jag vill ha det och göra det med hemmafärgning. Det lär bli intressant.

Men den större frågan är vad tusan gjorde jag i tisdags? Ah just ja, jag satt hemma med emma större delen av dagen. Vi käkade pizza och bara allmänt slöade. En riktigt slapp dag och det var skönt som tusan!

I onsdags så var jag först på vårdcentralen en sväng. Gick väl sådär. Efter det så skulle jag på bolaget en vända och då passade jag på på att gå in på gina också och där hittade jag tre saker! För mindre än 200 kr :P Så jag var ganska nöjd måste jag erkänna.

Idag så har jag inte alls gjort mkt. Mest slöat men har inte varit så pigg heller för den delen. Mamma sa att jag kändes varm igår när jag kom på ett snabbesök så jag vet inte. Hade dock inte gjort så mkt om jag skulle blivit sjuk på ett sätt för vi tjejer kommer ha ett lugnt och skönt nyår :)

Så alltså imorrn, fredag, så är det ju dags för nyår. Men det känns inte alls som det och det kändes inte alls som jul heller men iaf. Vi tjejer ska käka en tre rätters middag (NICE) och ta nån cider kanske. Sen så blir det kanske nått spel eller nått och så har jag och emma köpt rislampor som man tänder så flyger dom iväg. Jag är ju livrädd för fyrverkerier och sånt så det vart nått som inte låter för mig :P

Annars så resten av helgen har jag inte planerat så mkt. Funderar på att bjuda damerna på tacos på lördag kanske :) och försöka vila lite så jag kanske mår bättre sen :)

Men jag hoppas ni alla får ett helt underbart nyår, stora som små, och ta inte ihjäl er på några raketer
Pusshej på er :)

Lägger in en låt som jag gillar istället för en bild ;)
(plus att videon är ganska fin)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0