Have faith

Nu har jag ju börjat skärpa mig ganska bra med mina inlägg :P

Dag 9
Dock har jag ju missat ett ex antal dagar om man ser det så men inläggen kommer iaf :P

Min tro

Ja jag tror på nått, men det är nog inte gud. Jag tror på att det finns nått som kan ha en viss påverkan på livet men jag vet inte om jag tror att gud skapade allt. Jag tror på spöken och andar. Jag tror att dom döda kan finnas kvar ett tag. Man kan väl säga att jag har varit med om lite sånna saker men skulle jag faktiskt se en ande/spöke skulle jag nog brutalt få en hjärtinfarkt känns det som.

Jag vet inte riktig vad jag tror på. Jag tror att det finns gott och ont i allt som händer och jag tror på karma. Du får vad du förtjänar i princip.

Jag tror på kärlek. I alla fall vissa sorters kärlek.

Jag kan inte riktigt sätta fingret på vad jag tror på. Men i mitt huvud så är det massor med saker.

Knepigt sånt där.

(jag gillar roliga buddahsar bara så ni vet, därav bilden)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0