The one and only

Hej hej hemskt mycket hej!
Ursäkta den ruskigt dåliga uppdateringen men till mitt försvar så har mitt internet dött. Eller ja det har inte kommit men det är en låååång historia :P

Dag 11
Mina syskon!

Jag har ett syskon, en syster, som heter Anna :) Hon är 24 (alltså tre år äldre än mig) och pluggar till kurator :)
Hon har alltid varit det duktiga barnet :P Tror mina föräldrar vart redigt bortskämda med hon alltså om man jämnför med mig haha :P Nä men hon är den som sköter skolan, har alltid fint hemma osv :P Och jag är i regel motsatsen :P men det är världens bästa syster och jag kan verkligen prata med hon om allt. Det känns jätte skönt att ha så pass bra kontakt med min syster, även om vi kanske bara hörs en gång i veckan ibland så vet jag vars jag har hon och jag vet att jag kan ringa om det är nått. Och hon vet samma sak tillbaks :)

Så vi är kanske inte världens mest bråkfria syskon men nog fan är vi bra ändå :P

Och jag hade aldrig velat ha nån annan eller nått mer syskon. Vi är bra som vi är :)

Älskar dig syrran :)

(har tyvärr ingen bild på hon på mammas dator men kan lägga ut i ett senare inlägg :) )

Ha en otroligt bra jul mina vänner och alla ni andra och jag hoppas att ni har det lika bra som jag har det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0