These times are hard

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Öhm... Du det var en bra fråga... Nu ska jag vara tråkig och säga: Jo jag tatuerade mig på halsen :P det är väl det
2. Höll du några av dina nyårslöften? Nja om jag ska vara ärlig kommer jag inte ihåg ifall jag gjorde några nyårslöften alls :P
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Jo lillnasse kom ju till världen!
4. Dog någon som stod dig nära? Både morfar och farfar dog
5. Vilka länder besökte du? Detta år har varit helsvenskt. Eller nja jag var ju på Alko men det känns som att det som inte riktigt räknas
6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011? Jag vill gärna ha ett jobb. Och så vill jag bli kär haha :P
7. Vilket minne av 2010 kommer du ta med dig resten av livet? Alla mina vänner. En del har jag kommit så mycket närmre och det är det jag aldrig kommer glömma.
8. Vad var din största framgång 2010? Min flytt tillbaks till öjebyn. Mår mycket bättre här
9. Största misstaget? Jag är nog mer en person som gör många mindre misstag oftare så jag vet faktiskt inte :P
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? öhm... Jag vet faktiskt inte nu när jag tänker efter. Säkert nån stukning eller nå små sår men jag tror ändå jag klarat mig ganska bra :P
11. Bästa köpet? Måste säga, utan att tveka min älskade soffa!
12. Vad spenderade du mest pengar på? Och där kom soffan igen :P
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Det här året har varit ganska fyllt med tråkiga saker. Men jag är glad nästan varje dag. För jag har så mycket att vara glad för
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? Ett par Katy Perry låtar :P
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? 2010 har varit dåligt för min räkning så 2009 var faktiskt bättre.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Stått på mina egna ben. Kunnat säga ifrån och vara självständig. Det är det som är det största problemet med mig. Sen hade jag gärna velat sova mer än vad jag gör :P
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Jag önskar att jag hade gråtit mindre.
18. Hur tillbringade du julen? Med mamma, pappa och syrran. Sen på kvällen var jag med emma och ronny.
19. Blev du kär i år? Nix inte det. Får hoppas på bättre lycka nästa år :P
20. Favoritprogram på TV? Hmms måste nog säga Cougar Town!
21. Bästa boken du läste i år? Jag har läst ett antal skvaller tidningar :P Men inte så mycket böcker.
22. Största musikaliska upptäckten? Ojsan. Nu vart det jobbigt. Nä men jag måste nog säga Katy Perry där. Nog har jag vetat att hon var bra men Teenage dream och firework är verkligen fantastiska.
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Jag fick nog pengar och det är som det jag brukar önska mig om jag inte har nått annat som jag kommer på i rimligt pris :)
25. Något du önskade dig men inte fick? Haha jag vill ju ha hund :P inte för att jag önskade mig det men inte fan fick jag nån heller :P
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? Jag hade födelsedagsmiddag med mina damer. Plus att jag hade fika för dom som ville komma och gratta mig :) Så det var sinnessjukt lugnt och det var underbart!
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Det finns alltid saker som kan göra saker bättre. Om morfar fått leva och vara frisk men det är egoistiskt och ogenomförbart. Så jag är glad för hans skull att han fick gå vidare och slippa lida mer.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Typ samma som jag har nu. Kanske lite mer jeans då än nu, nu är det mest leggings. Och typ ett linne och en tröja. Inte nått glammigare än så.
29. Vad fick dig att må bra? Mina vänner, hästarna i sunderbyn, min familj. Och flytten.
30. Har du fått nya vänner år 2010? Vet inte riktigt om nya, men bättre :) dom som jag kanske inte var så bra vän med tidigare är nu bland dom jag älskar mest i livet.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0