We will still be friends forever

Hejsan!

Idag är ämnet (eller vad man nu ska säga)

Min bästa vän

Och jag har ett par som står mig sjukt nära. Men det finns bara en som är min bästa vän och det är:

MAMMA

Mamma är lätt min bästa vän. Hon ställer alltid upp oavsett vad jag har satt mig i för skit och hon förstår mig verkligen även om jag kanske inte alltid vill höra det hon har att säga :P
Jag och mamma kommer sjukt bra överens och vi har nyligen blivit särbos haha. Jag bodde hos henne medans jag väntade på min lägenhet här i Öjebyn. Så sen i onsdags då hon for hem härifrån är vi särbos. Och jag känner mig väldigt mammig för jag saknar henne massor redan.

Mamma har nog gått igenom alla mina dåliga sidor och jag har haft jätte dåligt samvete för allt jag har låtit hon gå igenom för min skull. Men hade det inte varit för allt det så hade vi kanske inte varit så nära varandra.

För att samanfatta allt så är min mamma en ren superwoman. Hon kan fixa allt och hon är en helt fantastisk person. Hon är den snällaste människan jag känner, och det är nog fler än jag som tycker det.

Min mamma, Gun Andersson, är världens bästa mamma och vän.

Nu får ni en bild som visats ett par gånger här i bloggen men det är den enda jag har på hon och jag!

Återigen: Jag och mamma i bulgarien


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0