I bet its hearts all over the world tonight

Hej alla barn nu blir det barnprogram! Tänk ändå lite små kúl att vara programledare för ett barnprogram på nått sätt. Aldrig nånsin behöva växa upp i sinnet :P Man jobbar ju ändå med att vara barnvänlig eller barnslig. Hur man nu ska säga det. Och jag med min extremt låga och dåliga humor hade säkert haft skit kul. Vettifan om barnen hade haft det dock. Ajja sånna smällar dom får ta :P

Hmm vad har jag gjort idag då? Ja jag har varit och hämtat syrran, varit på storheden och bytt en bh samt varit så syrran fick handla på Ica Maxi. Sen så drog jag och kikade vars stallet är som jag ev ska börja rida på. Ska dit och provrida en av hästarna på fredag. Ska vara där halv nio :D Härligt med en ridtur på morgonen så jag hoppas bara på fint väder! Nu sitter jag hemma i mina föräldrars lägenhet dock helt själv. Pappa är ju som sagt i kambodja och mamma och ina är i stugan. Så här är det föräldra fritt :P

Och på söndag är det som vi alla vet alla hjärtans dag och för 20:e året i rad är jag singel. Guuuud så roligt. Nån som är med på att hänga sig eller nått? Nä det är nog inte så farligt som det låter men kanske hade varit kul att hitta på nå då. Jaa vi får ju se.

Nu sitter jag och ser Vinterspelen i Åre och ska väl kanske poppa nå popcorn :P Lät som en idé!

Vad har ni planerat för alla hjärtans dag?

Kommentarer
Postat av: Evelina

Nej men bara folk man umgåtts med. Okej, fast kanske inte alla. Det finns vissa i hjärnan vettu ^^ Juste, roadtrip :P glömsk man kan vara

2010-02-11 @ 16:59:58
URL: http://disorienterad.blogg.se/
Postat av: tess

Härliga bilder i headern //tess

2010-02-12 @ 09:48:58
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: tess

Härliga bilder i headern //tess

2010-02-12 @ 09:48:59
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: Emelie

Åååh, blev fett sugen på smultron..

2010-02-12 @ 20:28:27
URL: http://emeliied.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0