Like a bird

Hejsan :)
Just nu så har jag kidnappat mina föräldrars dator. Eftersom pappa är i Kambodja så är jag hemma med Ina medans mamma jobbar natt :) Så sitter och ser på Vinterspelen i Åre :P Det är rätt skoj faktiskt :) Just nu så har dom bob race :P Hejar nog lite på Gladiatorn Plexus :P Dock så är inte han i final i bob racet men det lär ju komma fler tävlingar :) Tycker plexur är så söt! Haha :D

Annars så har det inte hänt så mkt. En fågel hade flygit in i rutan på altanen här. Såg ut som en falk :S Så tänkte höra med er om ni kanske vet vad det är för nån? Den var som brun men vit under näbben och stjärten var brun och vit randig. Ganska tjocka ränder. Jag är definitivt ingen fågel expert men nån kanske vet? den var ganska stor också. Har för mig att jag sett nån sån på bild men har ingen aning :S

Annars så ska jag och ina bara mysa ikväll :) Ska ligga med täcket och hunden i soffan och se tv :) Gud vad jag saknar att ha hund!!! Nån som vill skänka en till mig? :P

Hur har eran dag sett ut?

Ha det bäst!

Puss och kram
Elin

P.S: Det gick fan inte ens att lägga upp bilder på den här skit datorn :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0