Like me

Jag gillar inte att min dator är fuckad... Kan inte lägga upp bilder på bloggen för då stänger alla internet rutor ner sig så nu mina hängivna läsare får ni klara er utan bilder. Nog för att jag själv hatar det men men vad kan man göra? Datorn behöver en akut ominstallation. Typ nu!

I hate it.. Men förhoppningsvis så ska den få sin ominstallation till veckan så det är klart. Har till och med börjat rensa ur skiten :P Ååh vad jag hade mkt bajs på den :S Men det verkar gå bra än så länge. Har rensat ut alla musik mappar som jag inte ska ha kvar för jag var så smart när jag var yngre. Jag sorterade all musik i först bokstavsordning. Så hade tillexempel Alice Cooper först under mappen A och sen under mappen Alice Cooper i mappen A :P Det låter krångligare än vad det är :P Men sen vart jag lat så all musik som skickades åt mig eller som jag laddade ner hamnade bara i en enda mapp så det är ju hur mkt som helst där :S Unbelieveable eller hur det nu stavas :P inte så noga kanske.

På söndag far pappa till Kambodja i tre veckor. Rätt skönt på nått sätt :P

Då får Elin ha bil :D :D :D :D :D

Och så lutar det att återvända till piteå på måndag :P Ska hämta ut mitt boxer kort som självklart hade levererats dit :S

Ajja nu ska jag ta och vara social här :)
Puss på er mina nära och kära


You can look at my life
And see what I see
But you can never
You can never do it like me
You can never
You can never do it like me
Like me.



Kommentarer
Postat av: josefin

hejsan , super fin design och blogg .

haft en bra morgon ?

besök gärna min blogg , puss

2010-02-06 @ 09:33:06
URL: http://zockertopp.blogg.se/
Postat av: eliiinh !

FIN BLOGG :D

2010-02-06 @ 16:17:33
URL: http://eelinppelin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej på dig!

Vad gärna med & tävla på min blogg :)

www.emmamariastenius.blogg.se



Kram

2010-02-07 @ 10:47:25
Postat av: e

tack så mycket =) va kul att du vill vara med. Är allt bra med dig då ?

kram

2010-02-07 @ 17:07:59
URL: http://emmamariastenius.blogg.se/
Postat av: Emma

Hej!

Finalisterna som tävlar i veckans blogg visas just nu på min blogg, gå in & kolla om du är en av dom!

Om du är med kanske det är dags att ragga lite röster ;)



kram

2010-02-07 @ 20:22:01
URL: http://emmamariastenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0