My horse is amazing

Haha ni som inte har hört den låten som jag har som rubrik. Gör det! Gå in på youtube.com och skriv Amazing Horse :P It´s AWESOME!

Ja i alla fall nu ska jag komma till saken i alla fall. Har ringt på en annons på blocket om att bli medryttare :D Så jag ska få svar senare idag så jag får veta lite mer om hästen i fråga :D Åh happy happy! Det värsta är att jag drömde inatt att vi bodde kvar i vårat hus som vi flyttade från när jag var 16 och att jag och mamma var i stallet och så började vi diskutera att köpa två hästar. Men vi var tvungen övertala pappa först :P Jag drömmer så sjukt :P Fast det är ju rätt sant. Alltid pappa man måste övertala :P

Idag så ska jag och hämta syrran på skolan. Sen ska vi ut på storheden och kika lite :) Blir säkert bra :)

¤ längtar tills nästa helg! ¤


Kommentarer
Postat av: «PinkieLaady

haah den är sjuk.. den spelades på nyår här ;D

2010-02-10 @ 14:54:23
URL: http://pinkielaady.se/
Postat av: Evelina

Vad händer nästa helg? :D

2010-02-11 @ 10:07:21
URL: http://disorienterad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0