Ridin' dirty

Hej alla glada :)
Sitter som vanligt nuför tiden hos mamma. Hon är på jobbet så jag är Ina vakt :P Inte för att det direkt är något ansträngande jobb då hon ligger och snarkar brevid mig :P

Min dag idag: Jag steg upp vid halv tio kanske. Så jag diskade och gjorde mig i ordning. Vid halv tolv så satte jag riktning mot stallet. Vi red ut och det var jätte härligt. Hästen var jätte snäll och fin. Dock så hade han lite krut i sig men sånt är rätt härligt :P Annars rider man ju en robot. Men vi får se hur det blir. Jag och ägaren till hästarna ska prata mer till veckan :)

Jag kom hem vid tre tiden :) Så drog jag och mamma och handlade och ställde i ordning inför imorrn på Redline :) Ska nämligen jobba där imorrn :) Så vi får hoppas på lite pengar :D Det behövs verkligen nu alltså....

Ja annars så händer det inte så mkt :)
Är det nått ni finner att jag saknar i min blogg som ni vill ha eller veta mer om nånting är det bara fråga!

Puss å kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0