You are my sunshine

Det är helt underbart väder ute! Dock så sitter jag fortfarande i morgonrock :P Men ska ta en dusch strax och torka lite så kanske man går ut och busar med hunden :) Är lite sliten efter igår på redline så blir en lugn dag. Funderar på att fara och sola solarium :) Det är härligt :)

Och det är ju alla hjärtans dag idag. Jag hoppas alla par får en bra dag och alla singlar får en bättre :P Hahah var jag elak nu? :P Äh det bjuder jag på :)

Nä dags att röra på fläsket kanske :P


Bjuder på en bild som jag tog på Ina förra sommaren :)


Kommentarer
Postat av: matilda

Fin blogg och söt voffsing:)

hihi bloglovin?

2010-02-15 @ 20:06:24
URL: http://matiildaolssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0